Συχνές Ερωτήσεις

Με ποιους τρόπους μπορεί κανείς να παραγγείλει ;

Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό με τα στοιχεία σας και συνδεθείτε με αυτόν στο www.mrsmart.gr. Στη συνέχεια μπορείτε να περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να αποκτήσετε προσθέτοντάς τα στο «καλάθι» σας. Για να ολοκληρώσετε την αγορά σας θα πρέπει να δώσετε τα στοιχεία που σας ζητούνται από το σύστημα.

Με τηλεφωνική παραγγελία.

Καλώντας στο 2310 556 200 έχετε τη δυνατότητα να κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Οι συνεργάτες μας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00.

Ποιες επιλογές έχω για την πληρωμή των προϊόντων;

Με αντικαταβολή

Μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να πληρώσετε την ημέρα της παράδοσης στο χώρο σας. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και για συνολικά ποσά έως 500 €. Επιπλέον, για παραγγελίες μεγαλύτερες των 300€ υπάρχει περίπτωση να σας ζητηθεί ως προκαταβολή το 30% της συνολικής αξίας της παραγγελίας. Αυτό είναι πιθανότερο αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα που απαιτούν παραγγελία από προμηθευτή μας.

Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες για τις παραγγελίες σας. Επιπλέον με τη χρήση πιστωτικών καρτών Visa, Mastercard έχετε τη δυνατότητα να συμφωνήσετε εξόφληση σε 2, 3  και 4 άτοκες δόσεις, εφόσον η κάρτα σας υποστηρίζει τον επιλεγμένο αριθμό δόσεων.

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Βήματα για τραπεζική κατάθεση

  • Βήμα 1ο. Επιλέξτε την Τράπεζα που σας εξυπηρετεί από τις παρακάτω και πληκτρολογήστε τον αριθμό iban που βρίσκεται δίπλα απο την επιλογή σας.
    Πειραιώς GR68 0172 2230 0052 2307 9565 161
    Εθνική GR32 0110 2080 0000 2086 5053 688
    Alpha GR20 0140 4760 4760 0210 1082 912
    Eurobank GR97 0260 2160 0009 0020 0590 310
  • Βήμα 2ο. Στο ονοματεπώνυμο δικαιούχου καταχωρήστε: ΛΕΠΙΔΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
  • Βήμα 3ο. Στο πεδίο ποσό, καταχωρήστε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.
  • Βήμα 4ο. Στις πληροφορίες συμπληρώστε το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό ηλεκτρονικής παραγγελίας.
  • Βήμα 5ο. Στείλτε μας το καταθετήριο με email στο info@mrsmart.gr

Τι επιλογές έχω για την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Με Courier – εταιρεία ταχυμεταφοράς

Η Courier αναλαμβάνει να παραδώσει τα μικρά σε όγκο και βάρος προϊόντα της παραγγελίας σας σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας.

Να παραλάβετε από το κατάστημα

Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το κατάστημα μας. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για παραλάβετε τα προϊόντα σας. Η δέσμευση των προϊόντων έχει διάρκεια επτά ημέρες(7) από την πραγματοποίηση της παραγγελίας.

Με μεταφορική εταιρεία

Όταν η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα μεγάλου όγκου, υπάρχει η πιθανότητα το σημείο που έχετε επιλέξει να παραλάβετε την παραγγελία σας να βρίσκεται σε περιοχή που δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής. Σε αυτή την περίπτωση, τα προϊόντα σας αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία στο χώρο σας . Όταν η παράδοση γίνεται απο μεταφορική εταιρεία τα προιόντα παραδίονται στο πεζοδρόμιο.

Αλλαγή / Ακύρωση / Επιστροφές

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους.

1. Τηλεφωνικά στο 2310.556.200
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00.

2. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους.

1. Τηλεφωνικά στο 2310.556.200
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00.

2. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

  • Να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου.
  • Να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email.
  • Να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας “παρακολούθηση παραγγελίας” στο πανω μέρος της σελίδας!

Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου, τηλεφωνικά, στο facebook ή στείλε μας email εδω

Στάδια παραγγελίας

  1. Η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί! Έχεις λάβει email με την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σου και το εκτιμώμενο διάστημα παράδοσης/παραλαβής της .
  2. Η παραγγελία σου επεξεργάζεται και σύντομα θα ενημερωθείς με email / Τηλεφωνικά για την παραλαβή της!
  3. Η παραγγελία σου είναι έτοιμη για παραλαβή και μπορείς από τώρα να την παραλάβεις από το κατάστημα! Έχεις λάβει ενημερωτικό email. Προσοχή! Η παραγγελία θα παραμείνει κρατημένη στο όνομά σου για 7 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας των 7ημερών, τα προϊόντα θα αποδεσμευτούν και ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα προς παραλαβή!
  4. Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί! Η παραγγελία σου έχει τιμολογηθεί και έχει παραδοθεί στην Courier η οποία θα δρομολογήσει την αποστολή της στο χώρο σου! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής που βρίσκεται κάτω από το εικονίδιο, μπορείς να δεις πού βρίσκεται η παραγγελία σου ανά πάσα στιγμή!

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς)

  1. Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία στο κατάστημα μας, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς!
  2. Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, στο κατάτημα μας, εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς.