ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

» Αρχική » SMARTBOX » ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τι περιέχει το smartbox;

Το smartbox περιέχει 4 με 5 προΪόντα τεχνολογίας/gadget τα οποία επίλεγονται με βάση τη θεματολογία του εκάστοτε κουτιού αλλά και μετα από μελέτη των προσωπικών σας ενδιαφερόντων και των συσκευών σας( smartphone, Η/Υ).Τα ενδιαφέροντά σας και τους τύπους των συκευών σας τα συμπληρώνετε κατά την εγγραφή σας ως συνδομητές του smartbox.


Μπορώ να αγοράσω το smartbox με αντικαταβολή;
Ναι, φυσικά και μπορείτε. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή υπάρχει μια επιβάρυνση στα έξοδα διαχείρισης της εταιρείας courier της τάξης των 2,50€ .


Θα χρειαστεί να πληρώσω επιπλέον έξοδα αποστολής για το κουτί;

Ναι, τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται από το σύστημα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 


Αφού γίνω συνδρομητής πότε θα αποσταλεί το smartbox μου;
Η αποστολή τών παραγγελιών ξεκινάει στις 25 κάθε μήνα (και σε περίπτωση αργίας την επόμενη εργάσιμη). Ακολουθείται η σειραπαραγγελίας (οι παλαιότερες παραγγελίες αποστέλλονται πρώτες), με εξαίρεση τις παραγγελίες των Συνδρομητών 3, 6 και 12 μηνών, οι οποίες έχουν προτεραιότητα.


Ένα από τα πράγματα που παρέλαβα είναι σπασμένο. Μπορώ να το αντικαταστήσω;
 
Ασφαλώς, και θα σας αποσταλεί καινούργιο εφόσον δεν εχει καταστραφεί η συσκευασία και έχει διαπιστωθεί η βλάβη.


Μπορώ να αλλάξω τη συνδρομή μου;
Ναι, μπορείτε να αλλάξετε τη συνδρομή σας, όποτε θελήσετε, αρκεί να είναι νωρίτερα από την ημερομηνία ανανέωσής της.
 










Newsletter
Γράψε εδώ το email σου...

   



Skroutz.gr Partner   
© 2016 -2017 - mrsmart.gr -- Κατασκευη eshop by infocus
© 2016 - 2017 - mrsmart.gr -- Κατασκευη eshop by infocus
Back to top